Gwarancja

  1. Wszystkie produkty sprzedawane w SPEARPOINT™-STORE i posiadające metkę SPEARPOINT™ objęte są gwarancją producenta. Gwarancja ta jest dożywotnia i obejmuje wszelkie defekty wynikające z błędów w sztuce. Takich jak: wadliwe szwy, strzępiące się krawędzie taśm i tkaniny, źle ryglowane szwy, wykonanie rażąco odstępujące od przyjętej konwencji oraz wady produkcyjne bezpośrednio wpływające na wytrzymałość.
  2. Wszystkie inne komponenty posiadają 3 lata gwarancji. Wyjątkiem są podzespoły na które wykonawca wyznaczył okres gwarancji krótszy niż 3 lata.
  3. Każdy wniosek gwarancyjny przyjmowany i rozpatrywany jest indywidualnie. Pomimo wszelkich starań, w procesie produkcji występuje spory wpływ czynnika ludzkiego, którego nie da się wkluczyć. Staramy się jednak by wszystkie produkty były pozbawione tak żałosnych wad jak choćby wadliwe szwy. Jeżeli jednak w ciągu życia produktu wystąpi wada spowodowana ułomnością producenta, dopilnujemy by gwarancji stało się zadość.
  4. Wniosek gwarancyjny jest automatycznie odrzucany jeżeli wada która wystąpi jest spowodowana nieodpowiedzialnym użytkowaniem lub po prostu głupotą użytkownika.
    W takim wypadku naprawa uszkodzeń jest możliwa, jednak powinna być omawiana indywidualnie.
  5. W każdym przypadku prosimy o kontakt na adres: store@spearpoint.pl.

GWARANCJA NA PODANYCH ZASADACH UDZIELANA JEST TYLKO PRZY PIERWOTNYM ZAKUPIE.

W przypadku odsprzedaży produktu osobie trzeciej, obowiązują zasady opisane w obowiązującej ustawie (Dz.U. 2014 poz. 827).